.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه علوم پزشکي مازندران با آمادگي کامل درخدمت مهمانان نوروزي

عضو کميته بهداشت ستاد تسهيلات سفر مازندران از فعاليت 55 پايگاه اورژانس ثابت و پنج پايگاه سلامت در محورهاي استان خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکي امسال با تجهيز نيروي انساني قوي‌تري در خدمت مهمانان نوروزي است.

رستم مژده در جلسه ستاد تسهيلات سفر مازندران از کشيک يک هزار و 500 نفر نيروي بيمارستاني براي خدمات نوروزي خبر داد و اظهار داشت: يک هزار و 100 نفر در بيمارستا‌ي دولتي و 400 نفر نيز در بيمارستان‌هاي خصوصي در تعطيلات نوروزي به حادثه‌ديدگان و بيماران احتمالي خدمات بيمارستاني ارايه مي‌کنند.
وي با اعلام اينکه از دو ماه پيش فعاليت کميته بهداشت و درمان با همکاري و مشارکت 13 دستگاه اجرايي آغاز شده است، خاطرنشان کرد: ميراث فرهنگي، دانشگاه علوم پزشکي مازندران و بابل، آبفاي شهري و روستايي، دفتر اممور شهري استانداري مازندران، پزشکي قانوني، بيمه خدمات درماني، تامين اجتماعي، هلال احمر، محيط زيست، دامپزشکي و راه و ترابري از دستگاه‌هاي همکار اين کميته در نوروز 1389 محسوب مي‌شوند.
مژده از کشيک 180 نفر در دانشگاه علوم پزشکي مازندران و بابل براي خدمات نوروزي خبر داد و خاطرنشان کرد: 24 اکيپ سيار بازرسان بهداشت محيط براي کنترل و نظارت بر توزيع مواد غذايي در مازندران مشغول فعاليت هستند.
نماينده فرماندهي انتظامي مازندران در ستاد ستهيلات سفر مازندران نيز در اين نشست از حضور شش هزار نفر در گشت‌‌هاي خودرويي در سطح محورهاي استان خبر داد و تصريح کرد: 120 چادر و کانکس انتظامي در ورودي‌هاي شهرهاي مازندران مستقر شدند.
" عبدالله شعباني " به فعال بودن گشت‌هاي غيرمحسوس و محسوس راهور براي کنترل ترافيک در محورهاي استان اشاره کرد و گفت: استفاده از نگهبان محله و تشکيل قرارگاه نوروزي از جمله فعاليت فرماندهي انتظامي استان براي ميزباني از گردشگران نوروزي بوده است.
وي به وجود 100 نقطه حادثه خيز در محورهاي استان مازندران اشاره کرد و ادامه داد: در اين محور حضور پليس پررنگ تر است.
" شعباني " با اعلام اينکه در حال حاضر مشکل خاصي در ترافيک محورهاي شمال مشاهده نمي‌شود، بيان داشت: ترافيک در تمام محورها روان است.
مازندران در چهار روز اخير پذيراي سه ميليون مسافر بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.